17/7/13

NO TANQUEM PER VACANCES!

Nop, companys i companyes. Tot i les calors, el cansament de la eina i les ganes d'anar a la platja/piscina/xiringuito/el que sigui...El Pati no descansa!
Per això, la Patitrobada d'aquest dissabte 20 de juliol, està preparada. Taules a lloc, cadires a punt, jocs escampats, daus escalfats...i només falteu vosaltres per poder jugar!


Com ja sabeu, el lloc i l'horari són els habituals:

PATITROBADA
Dia: 20 de juliol
Hora: d'11h a 20:30h
Lloc: vestíbul Ateneu Igualadí 
(c/ Sant Pau, 9. 08700 Igualada, Barcelona)
 
De totes formes, us volem informar d'una novetat prou important:
 
Després de la bon acollida de la presentación de la Sociedad de Exploradores Pathfinder a Barcelona, el passat 13 de juliol, hem pensat en presentar de forma oficiol una secció de Pathfinder dins la gent del Pati. Així doncs, podreu venir a conèixer aquest joc de rol i jugar una de les seves partides aquest mateix dissabte. Aquí teniu més informació:
 
DECLINE OF GLORY
Temàtica: Fantasia épica
Director: Sunfrost
Sistema de joc: Pathfinder
Sinopsis: Un escenario de la sociedad Pathfinder diseñado para personajes de nivel 1 a 7 (niveles: 1-2, 3 y 4 y 6-7).
Cuando el hijo de un famoso "Explorador" gana el control de las posesiones de su padre en Taldor, la sociedad de exploradores decide construir un nueva célula allí, como una base para explorar las muchas ruinas de ese Imperio en declive. Por desgracia,una antigua maldición ha convertido a muchos de los residentes en muertos andantes. ¿Podrás sobrevivir la maraña de la política de Taldor y luchar contra los ecos del pasado o, también, verás tu gloria declinar?
Jugadors: 6 (Gothalo, Seburo, Feroc, Marc, Norbert...)
 
THE PENUMBAL ACCORDS
Temàtica: Fantasia épica
Director: Sunfrost
Sistema de joc: Pathfinder
Sinopsis: Un escenario de la sociedad Pathfinder diseñado para personajes de nivel 1 a 5 (niveles: 1-2, 4-5).
Las hijas de la misteriosa familia Blakrosde de Absalón, estan entre las doncellas más perseguidas del mar interior. Ahora, la matriarca de la familia, a solicitado ayuda a la sociedad Pathfinder, para romper un pacto de siglos de antigüedad, con unos habitantes del plano de las sombras y salvar a sus hijas gemelas de una vida de servidumbre a manos de la Alianza de Onyx.
Jugadors: 6 (Gothalo...)

8/7/13

SOCIEDAD DE EXPLORADORES A BCN


Faig un "copiar y pegar", amb el permís de Comunidad Umbría i d'en Haco, per informar-vos d'una proposta rolera moooooolt especial. Continuarem informant...

"Por fin tras varios intentos y muchos mensajes nos satisface anunciaros que el día 13 de Julio en la sede del Club Silmaril en el Carrer d'Olzinelles 30 de Barcelona de 10:00 a 21:30, cerca de la parada de metro Plaça de Sants y de la Estació de Sants de Renfe. El primer evento exclusivo de la Sociedad de Exploradores de Barcelona.
Esta vez SÓLO habrá partidas de la Sociedad de Exploradores (Pathfinder Society) y todas para iniciarse, aunque si aparece algún grupo con personajes de nivel alto no nos importa adaptar cualquiera de los escenarios que se llevarán a cabo.
La Sociedad de Exploradores es una forma diferente de jugar, podrás subir de nivel y riqueza a tu personaje en las diferentes jornadas que se realicen por Barcelona y en los eventos periódicos que esperamos llevar a cabo a partir de ahora. Cada partida 1px con 3px subes de nivel!! Conociendo a otros exploradores como tú investigando y desvelando los secretos de Golarion y escribiendo tus hazañas en las Crónicas de la Sociedad de Exploradores!!
No te lo pierdas, pruébalo antes de decir que no, si no te gusta, no repitas, y si te gusta, lo más seguro, sigue tus aventuras con nosotros!!
Os esperamos a todos."

3/7/13

PER FI, ESTIU!!

Després d'un mes terrible amb el finals de cursos, atabalaments a la feina, ganes de començar les vacances "sí o sí!", etc., tornem una mica a la calma del dia a dia i a les actualitzación setmanals del blog del Pati. Per aquests dies de desconnexió: disculpes!
Enrera queda una Pati-rol que va servir per donar a conèixer les nostres activitats a gent fora d'Igualada interessada en participar en les nostres partides roleres. Serán benvinguts a les próximes Pati-rols o a qualsevol activitat organitzada per la nostra associació.
Amb molt de retard (demano disculpes de nou), us passo les fotos de les diferents taules de joc que van organitzar-se durant aquella activitat.














I ara? La Patitrobada del dissabte 20 de juliol...Us mantinderm informats!