18/1/13

LA PATITROBADA DE ROL

Aquest és un petit "tastet" introductori a les partides de rol que realitzarem durant la Patitrobada d'aquest dissabte 19 de gener. 
Les partides es realitzaran a l'espai AteneuLab i començaran a les 16:00. Tot i així, durant el matí podreu demanar informació sobre aquestes partides a qualsevol membre del Pati.
I podreu gaudir de la possibilitat d'una partida introductoria durant el mati per tot aquell qui no pugui aturar la seva curiositat.

“El 2790 de la Tercera edat Thrór, el Rei sota la Muntanya, no pot evitar la caiguda del seu regne pel drac Smaug "El Daurat".

La derrota dels nans és tan contundent que intenten reconstruir l'antiga ciutat de Moria, molt més al sud i abandonada ja fa varis segles. Però per desgràcia els orcs s'havien instal·lat en les runes ancestrals i s'esdevé una gran batalla que els nans guanyaran... Però pagant un preu molt alt, tant que són incapaços d'expulsar els pocs orcs que queden dins de Moria. A més, en aquesta batalla, mor Thrór i el líder dels orcs es queda el seu cap com a trofeu.



Cent anys més tard tres savis nans, que en les últimes tres dècades han centrat tots els seus estudis en la ciutat de Moria, asseguren haver trobat la fórmula de recuperar el cap de l'antic rei.
Ells ja són vells per aquest tipus de conflictes, però si hagués algun guerrer nan que acceptés la missió...”

Aventura basada en la pel·lícula de "El Hobbit" i ambientada en el món que descriu el llibre. Tot i que hi ha molts sistemes dedicats a la Terra Mitjana, la partida es jugarà amb el joc "Rápido y Fácil" 2.0 i amb fitxes pre-generades (bé, l'aspecte i el nom del nan va segons el gust del jugador)
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“Tanhauser entró en la sala de reuniones fumando un puro. Sacó el puro de la boca mientras un proyector mostraba en la pared los planos de un Bunker.
- Eso que ven ahí, señores, es Eco 3. Desde la maldita ofensiva Nacar de los simbiontes no teníamos señales de él. De hecho a todos los efectos consta oficialmente como perdido y todos sus ocupantes 'muertos en acción'. No tenemos motivos para pensar lo contrario tras nueve meses, pero ahora los genios de comunicaciones nos han informado que ha llegado una señal de Nivel 9 y que es obligatorio investigar su origen. Por ello cuentan entre sus filas con la soldado Jenna Lynch. Sé bien que la señorita Lynch se sabe cuidar sola pero ahora se trata de entrar en un bunker perdido más allá de la Línea. Es prioritario que la escolten hasta el interior. Señorita Lynch: nada de heroicidades. Si muere antes de descubrir que es esa puta señal tendré que mandar otro destacamento... vamos a hacer que esto salga bien a la primera.

Una foto sustituyó a la anterior mostrando el subsuelo del bunker.

- No sabemos concretamente de donde llega la señal pero en ese bunker tiene la clasificación de  investigación 'geológica'. Yo les digo: una puta mierda. No sé lo que pueden estar tramando los altos mandos pero no se fíen de nada. ¡Joder! ¡Nadie atraviesa la Línea para ir de excursión geológica! Si algo resulta extraño dentro del bunker disparen primero y pregunten después. Lo único que quiero es que vuelvan todos de una pieza tras haber determinado que cojones provoca esa señal de Nivel 9. Si hubiera supervivientes... tengan cautela: llevan nueve meses aislados. Sigan el protocolo IR9: posible infección de alto riesgo. Traten a cualquier superviviente como prisionero hasta que se determine si están libres de contagio. Y eso sólo lo podemos determinar en Base Gulliver. Sinceramente no creo que tengan ese problema: dudo que haya supervivientes tras nueve meses.

Las luces de la sala se encendieron. El capitán lanzó una carpeta con documentación sobre la mesa:

- Son los datos que tenemos de Eco 9. Eso y nada es muy parecidos. El bunker se encuentra bajo la selva, en un promontorio. Es inaccesible desde el aire. El punto más cercano de aterrizaje está a veinte kilómetros. Hay - o más bien había - un camino desde el punto de aterrizaje. Contarán con un Vehículo Terrestre modelo Tíndalos para cubrir la distancia desde el punto de extracción hasta la base. Es un coche caro: no lo jodan perdiéndolo de cualquier manera.- dice mirando fijamente a Harder, que será quien lo conduzca - El bunker cuenta con garaje interno... de hecho contaban con un Tíndalos que puede que esté operativo. Si es así aprovechen para rescatarlo... o rescatar piezas. Saquemos de esta mierda de misión algo de provecho.

Se dio la vuelta dirigiéndose hacia la puerta. Al llegar arengó al grupo:

-¿Qué cojones hacen ahí? ¡Tendrían que estar ya preparando el petate! ¡Venga joder, que los simbiontes no duermen!”


Una partida intrigant, sota sistema “Rápido y fácil”, on els protagonistes hauran de posar-se en la pell d'uns militars i fer front a un perillosa i inquietant missió. Seran capaços de sortir-se'n i tornar a la base d'una sola peça?
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"El poble de Trenor viu sota una amenaça constant.
Si fa uns mesos era una tranquil·la ciutat que vivia gràcies al comerç, ara s'ha tornat un lloc perillós i envoltat en una boira misteriosa que cal esclarir.
Tot va començar amb l'arribada d'aquell que anomenen “El Creador de Malsons”, un personatge amb la voluntat de sotmetre a Trenor als seus desigs malèfics. I està a punt d'aconseguir-ho utilitzant les més salvatges criatures...


Només un grup de valents mercenaris seran capaços de penetrar dins la fortalesa del “Creador de Malsons” i acabar amb els seus propòsits. Hauran de fer front, però, a criatures perilloses, enigmes mortals i trampes on perillaran les seves vides."

Partida per nens/es de entre 8 a 12 anys, basada en un sistema senzill, dinàmic i introductori als jocs de rol. Si esteu interessats en participar...el vostre lloc serà a la Patitrobada!